REGULAMIN

Oddanie psa w nasze ręce oznacza akceptację wszystkich punktów regulaminu.

 

  1. Cena pielęgnacji jest ustalana przed zabiegami, po obejrzeniu zwierzęcia. Rozczesywanie kołtunów jest dodatkowo płatne. Za strzyżenie psów bardzo zaniedbanych (np. obcinanie sfilcowanej sierści) pobierana będzie dodatkowa opłata do 50% wartości usługi.
  2. Płatność należy wykonać w salonie bezpośrednio po wykonanej usłudze.
  3. Spóźnienie klienta powyżej 15minut może skutkować odwołaniem wizyty. Prosimy informować o możliwych spóźnieniach.
  4. W przypadku konieczności odwołania/zmiany terminu wizyty, należy to dokonać z wyprzedzeniem minimum 24h telefonicznie lub sms.
  5. W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę bez jej wcześniejszego odwołania, lub odwołania zbyt późno, klient zobowiązany jest do zapłaty 50% kwoty za nieodwołaną wizytę. (Przestój w salonie to dla nas finansowa strata, powiadomienie później niż 24h przed wizytą uniemożliwia nam znalezienie innego klienta na dany termin.)
  6. Za wychowanie psa odpowiada właściciel. Jeżeli zachowanie psa nie jest do opanowania, pies się wyrywa, szarpie, groomer może zrezygnować z dalszej współpracy i pobiera opłatę zgodnie z wykonanymi czynnościami.
  7. Pies musi być zaszczepiony na wściekliznę. To choroba śmiertelna. Lubimy żyć.
  8. Wszelkie choroby, alergie, dysfunkcje, zachowania agresywne, fobie pieska należy zgłaszać przed wizytą.
  9. Salon nie może ponosić odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia zwierzęcia w bardzo podeszłym wieku, psów schorowanych, w przypadku kiedy właściciel zataił chorobę, lub pies wpadł w panikę bez winy groomera.
  10. Właściciel odpowiada na codzienną pielęgnację psa. Jeżeli zwierzę jest mocno skołtunione, może być konieczne ostrzyżenie sierści bardzo krótko przy skórze, aby uniknąć jej odparzeń. Pod filcem może być już chora i podrażniona skóra, a pies po strzyżeniu może się drapać i ranić skórę. Salon nie ponosi za to odpowiedzialności.
  11. Zalecamy aby zabiegi groomerskie przebiegały bez obecności właściciela. Zazwyczaj psy są wtedy spokojniejsze, a wizyta odbywa się szybciej. Właściciel (1 osoba dorosła) może zostać przy psie jeżeli nie wpływa to negatywnie na pracę salonu. W określonych przypadkach groomer może poprosić o pozostanie właściciela w salonie.
  12. Zachęcamy do przynoszenia ulubionych przysmaków psa. Kawałki powinny być jak najmniejsze, w dużej ilości. Chcemy mieć możliwość budowania dobrych skojarzeń u zwierząt. Unikamy stosowania własnych przysmaków, aby nie mieli Państwo wątpliwości co do składu i reakcji alergicznych.
  13. Groomer może odmówić przyjęcia psa agresywnego, z inwazją pasożytów zewnętrznych, chorego.
  14. Wszelkie opóźnienia odbioru pieska należy zgłaszać telefonicznie lub sms. Za opóźnienie pół-godzinne pobierana będzie opłata 50zł oraz kolejne 50zł za każde rozpoczęte pół godziny.
  15. Nie zalecamy strzyżenia suczek ciężarnych i karmiących, takie wizyty mogę odbyć się na odpowiedzialność właściciela. Cieczka nie jest przeciwwskazaniem do zabiegów, dbamy o cnotę naszych klientek.
  16. Salon jest monitorowany.
  17. Wszelkie zastrzeżenia do usługi, reklamacje powinny zostać zgłoszone niezwłocznie pod nr 791393948 telefonicznie lub sms.
  18. Po wizycie groomerskiej u psa może pojawić się intensywny łupież. Łupież występuje często w wyniku stresu lub intensywnego działania na skórę (trymowanie, wyczesywanie sierści) i powinien ustąpić w ciągu najbliższych godzin lub dni. Sporadycznie po usłudze groomerskiej może zdarzyć się świąd u psa. Może być on wynikiem reakcji alergicznej na stal, kosmetyk, preparat dezynfekcyjny. Nieco częściej pojawia się świąd okolic zadu lub uszu po krótkim strzyżeniu, wówczas warto opłukać miejsce wodą, aby pozbyć się drobnych włosów po strzyżeniu. Po zabiegach: rozczesywania kołtunów oraz trymowania i wyczesywania martwej sierści może pojawić się miejscowe zaczerwienienie skóry, które powinno ustąpić w ciągu kilku godzin do doby. Jeżeli pies zaczyna interesować się danym miejscem (intensywnie lizać, drapać) należy go przed tym uchronić, np. kołnierzem, aby zapobiec samookaleczeniu. Jeżeli mimo wszystko pojawi się rana, wysięk, zaczerwienienie postępuje, należy niezwłocznie powiadomić salon o problemie. Po wizycie groomerskiej naturalne jest, że zwierzę może być zmęczone dotykiem, może potrzebować spokoju, odpoczynku w ciszy i nie będzie pragnęło kontaktu z człowiekiem.

 

  1. Definicje usług:

Kąpiel – Oznacza umycie psa w szamponie dobranym do potrzeb skóry i sierści (zazwyczaj dwukrotne mycie, w uzasadnionych przypadkach szampon nakładamy raz lub trzy razy). Następnie na psa nakładana jest odżywka, po spłukaniu której pies jest suszony. Stosujemy bezpieczne, łagodne kosmetyki klasy premium, w większości bazujące na naturalnych składnikach. Cena usługi nie obejmuje rozczesywania kołtunów.

 

Pakiet Standard Strzyżony – Oznacza wykonanie kąpieli wg. procedury jak wyżej. Po takim przygotowaniu sierść jest strzyżona maszynką lub nożyczkami – najczęściej technikami łączonymi. Fryzura ustalana jest z właścicielem zwierzęcia i wykonywana w miarę możliwości jakie daje obecny stan sierści. Bardzo sfilcowaną sierść należy obciąć krótko, dla dobra zwierzęcia. Standardowo sprawdzany jest także stan długości pazurów i ich korekta oraz stan małżowiny usznej. Bezpłatne dodatki możliwe do usługi to depilacja i czyszczenie kanału słuchowego oraz czyszczenie gruczołów okołoodbytowych. Do usług można też dobrać dodatki płatne np. czyszczenie zębów, szlifowanie pazurów.

Pakiet Standard Trymowany – Oznacza wykonanie kąpieli wg. procedury jak wyżej. Po takim przygotowaniu sierść jest trymowana zgodnie z tradycyjną fryzurą rasy lub indywidualnymi ustaleniami z klientem, w przypadku niektórych ras niektóre partie sierści są także strzyżone maszynką lub nożyczkami. Fryzura ustalana jest z właścicielem zwierzęcia i wykonywana w miarę możliwości jakie daje obecny stan sierści. Bardzo sfilcowaną sierść należy obciąć krótko, dla dobra zwierzęcia. Standardowo sprawdzany jest także stan długości pazurów i ich korekta oraz stan małżowiny usznej. Bezpłatne dodatki możliwe do usługi to depilacja i czyszczenie kanału słuchowego oraz czyszczenie gruczołów okołoodbytowych. Do usług można też dobrać dodatki płatne np. czyszczenie zębów, szlifowanie pazurów. Trymowanie to usuwanie martwej sierści w całości z mieszków włosowych, przeciwnie do strzyżenia. Po zabiegu trymowania pies nie powinien przez tydzień kąpać się w naturalnych zbiornikach wodnych  (jeziora, stawy, rzeki) ze względu na zwiększone ryzyko dostania się drobnoustrojów chorobotwórczych z zanieczyszczonej wody.

Wizyta adaptacyjna – Służy przede wszystkim budowaniu pozytywnych skojarzeń psa w salonie, w celu redukcji jego stresu na właściwych wizytach pielęgnacyjnych. Na wizycie adaptacyjnej mogą (ale nie muszą zostać) wykonane czynności higieniczne. Priorytetem jest oswojenie psa z miejscem i sprzętem. Zaleca się przynajmniej kilka wizyt adaptacyjnych w jak najmłodszym wieku.

Zupełnie Inny Grooming – Usługi premium wykonywane przez dyplomowanego mistrza w zawodzie groomer, po wcześniejszych treningach z psem i właścicielem. Treningi pełnią funkcję wizyt adaptacyjnych (jak wyżej) oraz edukacji właściciela z pielęgnacji domowej i możliwych sposobów przyzwyczajenia psa do zabiegów pielęgnacyjnych.